Kortverhale

Deel hierdie werkstuk met jou Facebook vriende

Libra, die Weegskaal, 23 September - 23 Oktober
Die Weegskaal simboliseer die herfsewening waar dae en nagte ewe lank is. Dit is 'n tyd vir die vereffening van skuld deur die opweeg van die goeie teenoor die slegte.
Hulle het die Huis van die brood, Virgo verlaat. Daar is nie meer brood nie. Wees op die uitkyk vir die suurdeeg van die Fariseërs en Sadduseërs (Matthéüs 16:5-12).
In die belydenis van Petrus (Matthéüs 16:13-28), praat Jesus oor die vereffening van skuld: vers 27: Want die Seun van die mens staan gereed om met sy engele in die heerlikheid van sy Vader te kom, en dan sal Hy elkeen vergeld volgens sy dade. Toe Jesus die tempelbelasting betaal, vra Jesus vir Petrus, Matthéüs 17:25 Wat dink jy, Simon? Van wie neem die konings van die aarde tol of belasting – van hulle seuns of van die vreemdelinge? Matthéüs 17:26. Petrus antwoord Hom: Van die vreemdelinge. Jesus sê vir hom: Dan is die seuns vry.
In die vernaamste in die koningryk van die hemele, Matteus 18:1-35, praat Jesus oor die prys om in die koninkryk van die hemel te kom. 23. Daarom word die koninkryk van die hemele vergelyk met ʼn sekere koning wat met sy diensknegte wou afreken.
Wanneer dit kom by die delging van skuld, word geldsake nie weggelaat nie. In die gelykenis van "Die ryk jong man", Matthéüs 19:16-30, vertel Jesus die man: As jy volmaak wil wees, gaan verkoop jou goed en gee dit aan die armes, en jy sal 'n skat in die hemel hê; en kom hier, volg My.
Die gelykenis van arbeiders op verskillende ure gehuur, Matthéüs 20:1-16, is nog 'n gelykenis oor lone en vergoeding.
Jesus se tog na Jerusalem begin met Matthéüs 20:17. Hy wis hy gaan sy ondergang tegemoet, Matteus 20:18-19.
Jesus dryf die geldwisselaars uit die tempel, Matthéüs 21:12-17.
Dit is herfs wanneer die vyeboom geen vrugte dra nie. Jesus vervloek die vyeboom wat nie vrugte dra nie, Matthéüs 21:18-22.
In die gelykenis van die landbouers, Matthéüs 21:33-46 word Jesus se gelykenisse meer gewelddadig. Byvoorbeeld: vers 39; Hulle het hom toe geneem en buitekant die wingerd uitgewerp doodgemaak.
Nog meer geweld vind ons in die "Gelykenis van die bruilof", Matthéüs 22:1-14, vers 7: Toe die koning dit hoor, het hy kwaad geword en sy manskappe gestuur en daardie moordenaars omgebring en hulle stad aan die brand gesteek.
Jesus berispe die Skrifgeleerdes en die Fariseërs, Matthéüs 23:1-39. Hy is kwaad. Vers 33 Slange, addergeslag, hoe sal julle die oordeel van die hel ontvlug?
In die profetiese rede, Matthéüs 24 en 25, praat Jesus van verdrukking. Matthéüs 24:7 Want die een nasie sal teen die ander opstaan en die een koninkryk teen die ander; en daar sal hongersnode wees en pessiektes en aardbewings op verskillende plekke. Matthéüs 24:8 Maar al hierdie dinge is ʼn begin van die smarte.
Die Weegskaal dek Matthéüs 16:5-25:46.
Scorpio, die Skerpioen, 24 Oktober - 21 November
Die son is besig om flouer te word en die lug kouer, en herinner aan 'n skerpioen se angel. Skerpioene word as kruipende kreature wat in krake, gate en ander donker plekke leef, sodat hulle met dade van geheimhouding en kwaad geassosieer word. Dit is 'n tyd van die argumente en konflik.
Judas beplan om Jesus te verraai, Matthéüs 26:14-16. Wanneer die son oor die ewening beweeg, is dit soos om allegories in hegtenis geneem of verraai te word deur die donker magte.
Die tyd van die jaar word deur die naam Getsemane (Matteus 26:36) gekenmerk, wat oliepers of olyfpers beteken. Olywe word laat winter vir olie geoes wanneer die vrug op sy rypste is.
Matthéüs 26:36-46, Jesus praat oor sy dood. Vers 38 Toe sê Hy vir hulle: My siel is diep bedroef tot die dood toe; bly hier en waak saam met My.
Judas soen Jesus wanneer die Skerpioen die son tydens sy deurtog soen. Die verraaier het met die manne 'n teken afgespreek. Hy het gesê: Die een wat ek soen, dit is hy. Gryp hom! Dit eindig met Jesus se arrestasie, Matthéüs 26:55-56.
Die Skerpioen dek Matthéüs 26:1-56.
Sagittarius, die boogskutter 22 November-21 Desember
Met die wintersonstilstand op 21 Desember, is die son op sy laagste punt op die horison. Die volgende drie dae is die donkerste dae van die jaar. Die skerpioen se angels verander in die boogskutter se pyle. Die verswakte son gaan 'n gewelddadige dood sterf tydens die sonstilstand.
Hy word deur die Joodse Raad verhoor, Matthéüs 26:57-67.
En nogmaals verhoor deur die Romeinse goewerneur, Pilatus, Matthéüs 27:11-26.
Gekruisig in Matthéüs 27:32-56. Die boogskutter se pyle simboliseer sy deurboorde lyf.
Sagittarius dek Matthéüs 26:57 tot 28:20
22-25 Desember
Die drie dae na Desember 21, is die donkerste dae van die jaar. Jesus sterf en bly vir drie dae onsigbaar.
Die eerste dag toe daglig merkbaar langer is, keer die son terug na die lewe. Drie dae het verbygegaan voordat Jesus weer gesien is (Matteus 28).
Sy opstanding vind drie dae na die wintersonstilstand plaas. In Bybelse terme het die son die duisternis oorwin.
Die Era van die Visse strek van 6 v.C. tot 2012 n.C.
Voor die son na die Pisces is, was Jesus die Lam van God in Aries.
Die volgende dag sien Johannes Jesus na hom toe kom, en hy sê: Dáár is die Lam van God wat die sonde van die wêreld wegneem! (Johannes 1:29)
Na sy opstanding, het Hy by Pisces die Visse ingegaan.
Lukas 24:42-43
42. Daarop gee hulle Hom 'n stuk gebakte gebraaide vis en ʼn stuk heuningkoek.
43. En Hy het dit geneem en voor hulle geëet.
Die era van Pisces eindig ongeveer 2012. Dit is wanneer Jesus se tyd eindig. Matteus 28:20 En kyk, Ek is met julle al die dae tot aan die voleinding van die wêreld.



Spaar Geld op Versekering

Lucky Lottos

Kommentaar

diereriem
Ek verstaan nie "en dit is wanneer Jesus se tyd eindig"
Kan Jesus se tyd ooit eindig?
Verduidelik asseblief.
4 jaar 8 maande 18 ure oud



Sirkeldans

deur Driekie Grobler

Die foto van my boek wys nie op die advertensie wat julle geplaas het nie, kan julle dit asb vervang met hierdie foto. Baie dankie :)



picture

Kompetisies

Kyk watse opwindende kompetisies tans beskikbaar is

picture

Nuusbriewe

Registreer nou om nuusbriewe van Woes te ontvang

picture

Winkel

Woes skrywers wat self publiseer se boeke is in die winkel beskikbaar